Curt Johnson Futbol amerykański Zasady Odpowiedzi dla trenerów

Original: http://wilson.engr.wisc.edu/rsfc/intro/johnson.shtml

Jeśli jesteś trenerem piłki nożnej lub odtwarzacz (każdy poziom) i masz pytanie dotyczące zasad, wyślij zapytanie do Curt Johnson w cmajohnson AT czarter Dot Net. Curt Johnson High School i College Football oficjalna. Proszę podać NCAA (college) lub NFHS (szkoła średnia) zasady w swoim pytaniu. Ta strona zawiera również wprowadzenie do zasad i odpowiedzi dla fanów.
Pytanie: Czy Cornerback złapał słuchawkę przez koszulce z rękami, ponieważ są one spadając linii bójka? Jak daleko w dół pola można uruchomić Cornerback z odbiornika to robi?

Odpowiedź: Nie, nie może złapać Cornerback odbiornika – który trzyma (10 sad karny, a pod NCAA reguł automatycznego 1-cie dół czy przepustka jest wyrzucany do przodu).Obrońca może skontaktować się odbiornik na linii bójka, ale tylko z techniką blokowania prawnej. A może nadal blokować go w dół na polu, aż piłka jest rzucona. Ale kiedy odbiornik dostaje się do tego samego yardline jako obrońca, obrońca musi zatrzymać blokując go już nie uważa się za „potencjalne bloker.“

Pytanie: Chcę uruchomić niezrównoważoną przestępstwa tylko baczności i rozwiązania z jednej strony i wszyscy po drugiej stronie. Mogę przynieść obu moich obcisłych końcach z jednej strony, trzymaj je w linii i nadal zachowują swój przejścia uprawnienia lub nie kwalifikujących się odbiorców na linii muszą być na każdym końcu linii?

Odpowiedź: Hasło zasady eligibilty dotyczy, kto jest uprawniony do połowu prawną piłke do przodu.Odbiornik musi być uprawniony przez stanowisko i liczby. Są do 6 kwalifikowanych stanowisk w mgnieniu oka:

Na 2 graczy legalnie na koniec ich linii
Odtwarzacz legalnie w jego backfield – do 4 w tym QB
Również te odbiorniki muszą być sobie liczbę inną niż 50 thru 79 złapać piłke.
Twój pokryte mocno końca nie kwalifikuje się według pozycji i swoje rozwiązania na koniec linii nie kwalifikuje się liczby od pewnie sobie liczbę od 50-79. Moja sugestia będzie utrzymać TE na końcu i przesuń osłonę lub zająć się do miejsca, gdzie przeniósł się z TE. W ten sposób nadal mają taką samą formację niezrównoważony ale twoje pierwiastki śladowe mogą teraz złapać piłke.

Pytanie: Czy mogę umieścić rozwiązania, # 76, kwalifikujących mając go zgłosić do sędziego przed grą?

Odpowiedź: Nie, zgodnie z Federacji (szkoła średnia) oraz przepisów NCAA, numery 50-79 zawsze są niekwalifikowalne.

Pytanie: Czy QB lub biec z powrotem być ponumerowane od 50-79?

Odpowiedź: Tak, można je podać piłkę, biegać z piłką, itp Ale oni nie kwalifikują się złapać podaniu.

Pytanie: Czy mogę umieścić wszystkie moje linemen po jednej stronie centrum tak, że jest teraz na końcu linii, jest on uprawniony odbiorca?

Odpowiedź: Jeżeli on ma na sobie numer inny niż 50-79, to tak, to kwalifikują się złapać podaniu.

Pytanie: Jaka jest kara za niekwalifikowalne gracza do złapać podaniu?

Odpowiedź: Zgodnie z przepisami NCAA, jeśli pierwotnie niekwalifikowalne gracz łapie podaniu w dowolnym miejscu na polu, to 5 stoczni nielegalne dotykanie kara z poprzedniego miejsca, powtórzyć dół.

NFHS: Nowa reguła dla 2006 roku Jeżeli którykolwiek niekwalifikowalne gracz celowo dotyka podaniu w dowolnym miejscu na polu jest nielegalne wzruszające – 5yds i strata próby. Jeśli dotyka to w dół pola kary będą egzekwowane z poprzedniego miejsca. Jeśli Nielegalne dotykanie jest za linią, jego egzekwowania rzutu faulu. Ponownie dotykając musi być umyślne; gdy piłka po prostu uderza go, że nie jest nielegalne wzruszające.

Pytanie: Czy obraźliwe dróżnik kiedykolwiek złapać podaniu?

Odpowiedź: Tak, raz do przodu pozytywną wyrzucenia / dotknął przez obronę, a następnie wszyscy gracze kwalifikują.

Pytanie: Ilu graczy musi być na linii bójka?

Odpowiedź: W przypadku przestępstwa, trzeba mieć 7 lub więcej graczy na linii w mgnieniu oka. Jeśli nie, to jest nielegalne tworzenie, 5 sad karny.Obrony z drugiej strony, nie jest konieczne, aby jakiekolwiek z tych w linii i być w każdej konkretnej formacji.

Pytanie: Czy wszyscy gracze muszą nosić buty?

Odpowiedź: Zgodnie z NFHS (szkoła średnia) zasad, TAK, wszyscy gracze (w tym kicker) musi nosić buty. Na mocy przepisów NCAA, buty są nie wymagany sprzęt.

Pytanie: W wysokiej piłki nożnej szkoły, jakie są odległości między Sideline i mieszania znaków? Także gdzie numery iść?

Odpowiedź: Zgodnie z NFHS zasad, pole jest 160 metrów szerokości (lub 53 jardów i 1 stopa) i dzieli się na 3 równe części. Każdy znak hash jest 53 metrów i 4 cm od linii bocznej i to jest w tej samej odległości między nimi. Zalecane jest, ale nie jest to wymagane, że numery się 4 metry szerokości i 6 metrów wysokości z góry liczb 9 jardów od linii bocznej. Należy również pamiętać, że dodatkowa linia punkt jest 3 jardów od linii bramkowej (nie 2 jak NFL).

Pytanie: Ręczniki gracze mogą mieć na polu – są supplosed być pewien kolor i rozmiar?

Odpowiedź: NFHS: Każdy gracz może nosić ręcznik. Ręczniki muszą być tylko białe i nie mniejszej niż 4 „x 12“ i nie większy niż 18 „x 36“.
NCAA: Dwóch graczy defensywnych może nosić biały ręcznik, który jest 4 „x 12“. Jeden gracz ofensywny backfield może nosić 4 „x 12“ biały ręcznik. Jednym obraźliwe dróżnik może wnętrze nosi biały ręcznik o dowolnej wielkości.

Pytanie: W szkolnych zasad, jeśli punted piłka uderza jedną z ofensywnych linemen przed przekroczeniem linii wznowienia, a następnie rzuca na linii bójka i odzyskana przez przestępstwo, jest to na żywo lub martwych piłka piłka?Piłka nie dotknęła lub dotknęła gracza w obronie.

Odpowiedź: NFHS: dotykanie opuszcza scrimmge na lub za neutralną strefę przez żadną z drużyn jest ignorowany. Tak, w grze po prostu trzeba punt odzyskany przez kopanie zespołu poza strefą neutralną. Piłka jest martwa natychmiast i należy do zespołu odbiorczego w tym miejscu.

Pytanie: W wysokich zasad szkolnych, nie używają pojęcia twarzy strzeże przejścia do ingerencji w ataku?

Odpowiedź: Tak, jest to faul celowo utrudniać Vison danego odbiornika (maskę ochronną). Dotyczy to w równym stopniu do ataku i obrony. To jest sytuacja, gdy tylko mogą wystąpić zakłócenia przechodzą bez kontaktu. Ale należy pamiętać, że musi on utrudniać jego wizję. Jeśli obrońca po prostu „czyta“ twarz odbiornika, a następnie przykłada rękę do góry, aby spróbować wybić piłkę z dala od rąk odbiornika, to jest ingerencja tylko jeśli kontakt jest.Obrońca nie jest wymagane, aby odwrócić głowę, aby zobaczyć piłkę.

Pytanie: Po bezpieczeństwa, zespół kopanie ma możliwość punt lub kopnąć piłkę. Dlaczego nie można zrobić zespół kopanie punt na siebie, odzyskuje piłkę po to jedzie 10 metrów?

Odpowiedź: NCAA i NFHS: Dowolna rzutu wolnego, w tym punt następstwie bezpieczeństwa, mogą być odzyskane przez zespół kopanie po podróżował 10 jardów lub został dotknięty przez odbiornik.

Pytanie: Czy to jest legalne, aby uderzyć piłkę, zanim dojdzie do rozgrywający? Mój noseguard zrobił to w grze w zeszłym tygodniu i sędzia powiedział, że jeśli zrobił to ponownie, a następnie rzucał flagę. Kiedy zapytałem ref co miał zadzwonić, nie miał odpowiedzi.

Odpowiedź: NFHS ZASADY: Dopóki zawodnik obrony w żaden sposób nie łamie strefę neutralną przed przystawki (czyli wkraczaniu), może on legalnie wbić piłkę z dala od zamku po piłkę zaczyna się poruszać.
ZASADY NCAA: Dopóki piłka całkowicie pozostawia dłonie Snapper jest, to jest nielegalne dla obrony dotknąć piłki. 5 podwórze, martwa piłka spalonych faul agaist obrony.

Pytanie Jeżeli dodatkowy punkt jest większa niż po to być 100% w środku słupków lub ma tylko część kuli.

Odpowiedź: zasady NFHS & NCAA: piłka musi przejść cały do środka wewnętrznej krawędzi słupka przedłużony na czas nieokreślony powyżej górnej pozycji pionowej.
NFL: cała piłka musi przejść do wnętrza zewnętrznej krawędzi pionowej przedłużony na czas nieokreślony powyżej górnej pozycji pionowej.

Pytanie: Jeśli gracz ofensywny fumbles tuż przed przekroczeniem linii bramkowej obrońcy i piłka wychodzi na aut przez tyłu strefy końcowej, uderza ją w posiadanie, a gdzie jest piłka znalazła się w grze? Co zrobić, jeśli piłka została wybite z rąk biegacza?

Odpowiedź: NCAA: Siła / impuls jest zawsze przypisany do gracza, który fumbles, niezależnie od tego, jak piłka została znokautowany. Wystarczy dotknięcie grzebać nie zmienia oryginalnej siły / impuls.
Jeśli grzebać idzie do przodu do i endzone rywalek, jest Touchback dla przeciwników. 1 i 10 z 20 yardline.

Pytanie: W fałszywej umieszczenia kolano posiadacza musi być nad ziemią, zanim on złapie przystawkę?

Odpowiedź: zasady NFHS & NCAA: posiadacz nie jest w dół, jeśli łapie przystawkę z kolana na ziemi, tak długo jak nie jest gracz na pozycji kopnąć piłkę. Nie jest wymagane, aby akcja faktycznie próby. Więc gdy posiadacz ma piłkę może wprowadzić i utrzymać piłkę do kickera, OR:
NCAA: On może przejść, przełączania, itp z kolan – czy może on wzrosnąć do góry, przejść, przełączania połączenia itp,
NFHS: On musi wzrastać zanim zrobi cokolwiek innego (PASS, przełączania, itp)

Przykład: Od formacji field goal, właściciel połowy przystawkę następnie, wciąż na kolanach, że „łopata przechodzi“ piłkę do przodu do skrzydłowego, który przemieszcza się na TD.
Przepis: NCAA – Gra prawna, przyziemienia liczy.
NFHS – posiadacz jest w dół od razu, gdy podaje piłkę przed podniesieniem kolana z ziemi. Dead ball, przyziemienia nie liczy.

Pytanie: W polu cel próbę, może posiadacz skok na piłkę nożną?

Odpowiedź: NFHS: Nie
NCAA: Dopóki piłka nie dotknęła ziemi, a posiadacz skoki piłkę natychmiast po uzyskaniu kontroli, to tak, że może skok do zatrzymania zegara.

Pytanie: Czy „fair catch“ miano na rzut na bok? Wiem, że piłka nie uderzyła w ziemię pierwszy, ale jak około opuszcza na siebie, że się pojawił się w powietrzu?

Odpowiedź: Tak, fair catch można wywołać na każdym kopnięciem. A nawet jeśli nie fair łapać sygnał podany jest odbiornik nie wolno ingerować, zanim złapie piłkę. Dlatego na na stronie kopać kicker prawie zawsze kopie piłkę w ziemię pierwszy. Że usuwa możliwość zakłóceń.

Pytanie: Mój wujek twierdzi, że jeśli zespół odbierający wolnego sygnałów kopnięcia do rzetelnego połów, mogą wybrać się do kick cel dziedzinie na następnego w dół i być bez sprzeciwu – czyli obrona nie może próbować zablokować wolny. Spojrzałem przez zbiór przepisów NCAA i nie widzi tego. Czy istnieje sytuacja, w której naruszenie może kopać cel dziedzinie bez opozycji w obu uczelni lub szkoły futbolu?

Odpowiedź: Rzuty wolne następujące rzetelnego połowy są dopuszczone na mocy przepisów NFHS i NFL, ale nie NCAA.

Po prawnym FAIR połów każdym opuszcza zespół odbiorczy może wybrać do prowadzenia regularnej gry scrimmge lub mogą uwolnić kopać piłkę z tej yardline, gdzie dokonano połowów. Krótko mówiąc, rzut wolny po godziwej połowu jest kickoff szansę na 3 pkt. W większości przypadków wszystkie zasady są takie same jak dla kickoff (czyli zespołów 10yds siebie itp). Jest to oczywiście bardzo rzadko odtwarzania i jest zwykle używany tylko na końcu pierwszej połowy lub końca gry.

Ponadto, kopanie tee może być stosowany w NFHS gry, ale nie w NFL. Są też inne różnice, ale to są podstawy.

Pytanie: Kiedy obraźliwe zespół próbuje cel pola, czasami piłka będzie podróżować wysoko nad słupkami bramki terenowych, zwłaszcza gdy odbywa się w bliskiej odległości. Jeśli pojawi się zbyt podróżować piłka tuż nad lewym lub prawym słupku bramki pola pocztą lub nawet wyższe, w jakim punkcie jest cel dobry?

Odpowiedź: NFHS & NCAA: cała piłka musi przejść do wnętrza wewnętrznej krawędzi pionowo wydłużony czas nieokreślony powyżej w pozycji pionowej.
NFL: cała piłka musi przejść do wnętrza zewnętrznej krawędzi pionowej przedłużony czas nieokreślony powyżej w pozycji pionowej.

OBA: Od pionowo jest 3-4 cm średnicy, a piłka nożna to coś więcej niż 4 cm średnicy w dowolnym kierunku, piłkę, która przechodzi dokładnie nad pionowo nie będzie dobry pod wszystkie 3 kody, ponieważ część piłki będzie złamaniewspomniany samolot.

Pytanie: Jaka jest kara za zbyt wielu mężczyzn w dziedzinie przez obronę w trakcie gry? Pro zespoły są karane 5 jardów zbyt wielu mężczyzn w tej dziedzinie. Jeśli kara kolegium jest inny niż zalet, co byłoby powodem różnicy?

Odpowiedź: NCAA & NFHS: Jeśli 12 lub ​​więcej graczy uczestniczy podczas dół swoich nielegalnych Uczestnictwo-15 jardów. Jeśli dodatkowo odtwarzacz działa z boiska, ale nie sprawiają, że w czasie, a on nadal się na polu i nie wpływa na sztuce nielegalnego Zmiana-5 metrów.
NFL: kara dla zbyt wielu ludzi na polu, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, jest 5 metrów.

Powodem różnicy to są trzy różne zestawy reguł: NFHS, NCAA i NFL.

Pytanie: Ile gracze mogą ubierać się w futbolu amerykańskiego college’u?

Odpowiedź: Nie ma żadnych ograniczeń w regulaminie.

Pytanie: Na kickoff jeden gracz ma trafił się go, a następnie piłka trafia do strefy końcowej, zespół odbiorczy dostaje piłkę i klęka na Touchback. Czy Touchback lub bezpieczeństwa?

Odpowiedź: Touchback;dotykanie nie zmienia siłę kopnięcia będzie do endzone.

Pytanie: Na kickoff, jeśli zespół recieving pozwala toczyć piłkę w endzone i zespół kopanie odzyskuje piłkę bez zespołu ODBIORCZA dotykając go, jest to dla zespołu touchdown kopanie?

Odpowiedź: NFHS: Kiedykolwiek kickoff łamie płaszczyznę bramkowej linii odbiorcy, to jest od razu martwe i rządził Touchback.
NCAA: Jeśli Kickoff, nietknięte przez zespół odbiorczy, dotyka ziemi w endzone, akcja jest natychmiast żyje i rządzi się Touchback.
NFL: akcja pozostaje „na żywo“ i może zostać odzyskany przez kopanie zespołu na touchdown.

Pytanie: Jeśli mam piłkę na 9 linii stoczni, czwarty i bramki, uruchomić piłkę, grzebać w wierszu 4 jardów, to idzie do endzone i mój napięty koniec odzyskuje piłkę w polu punktowym … cowezwanie?

Odpowiedź: NFL i NCAA: Tylko człowiek, który grzebał może odzyskać piłkę.Piłka jest wrócić do miejsca, z ​​grzebać, dół liczy 1 i 10 dla obrony.

Pytanie: Czy spadła podał niepełne łopata uznać karnet lub grzebać?

Odpowiedź: podanie do przodu, jest podanie do przodu, jest podanie do przodu. Może być rzucony overhand, podstępny, jedną ręką, dwuręczny lub między nogami.Kierunek jego przemieszczania jest jedynie czynnik decydujący o tym, czy jest do przodu lub do tyłu.

Tak więc, jeśli przód łopaty przechodzą spadnie na ziemię to niekompletny przebieg.

Pytanie: W ostatnim meczu kwartał powrotem rzucił podaniu, to hit dróżnik obronną, udał się w powietrzu, rozgrywający następnie złapać piłkę rzuconą mu pierwotnie powietrze (to wszystko było za pierwotnej linii rozpoczęcia akcji) , a następnie przystąpił do rzucić piłkę po raz drugi do otwartej ofensywnej odbiornika, który następnie złapany piłkę. To rządził jako prawnej przejścia do przodu.

Moje pytanie brzmi: „Ile razy można być wyrzucane do przodu wprost?“ W tym przypadku wydaje się, że dwa karnety terminowe zostały rzucone. Raz z QB do QB i drugim przejściu było od QB do innego ofensywnego gracza.

Odpowiedź: NFL, NCAA i NFHS: Tylko jedno przejście może być wyrzucony do przodu podczas dół.
(Przed 2005 NFHS dozwolone wielokrotne przodu przechodzi zza linii wznowienia.)

Pytanie: bieg tył punt na touchdown została wycofana i obrony został ukarany za zgrubnej centrum. Nie wydaje się, że jakaś siła kopnięcia lub niepotrzebne na szyi lub głowy ośrodka. W tym czasie w grze to było kluczowe połączenie i NBC nie wyjaśniono zasady.

Odpowiedź: NCAA: Podczas kopanie gry obrony nie może skontaktować się rybę w ogóle dopiero po upływie 1 sekundy. Kara: 15yds, automatyczna 1st dół

Pytanie: Chodziłam Ole gra panna vs Wyoming w 2004 i zobaczył coś, czego nigdy nie widziałem w ciągu 45 lat. Wyoming punted i Ole panna zablokował punt. Jeden z dróżnik Wyoming chwycił odtwarzacz Ole Miss kto zablokował punt i trzymał go tak, że nie może odzyskać próbę punt.Wyoming punter następnie podniósł piłkę i punted go ponownie. pytania:

Można punt to dwa razy w tej samej grze?
Czy gracz Wyoming legalnie trzymać gracza Ole Miss?
Nie kwalifikuje się regułą w dół pola dróżnik zastosowanie w tym przypadku?
Odpowiedź: NCAA:

Tak, dopóki pierwszy rzut nie wykracza poza linię wznowienia, może być ponownie punted.
Nie, że jest gospodarstwo. Jednak czasami w wyścig zablokowanego rzutu, to faul można przegapić.
Niekwalifikowalne dróżnik dół pola jest tylko reguła NFL, to nie ma zastosowania w NCAA (lub NFHS).
Pytanie: W czwartym kwartale z powrotem w dół jest w strzelbę z dzielonych oparć, rzucił piłkę do tyłu i kopnął piłkę. Czy to jest legalne, nie mówiąc o pozycje literatury nam będą kopać piłkę? Daje to kopanie czas teamu zejść boiska i zespół obrony nie będzie w odpowiedniej formacji, aby otrzymać rzut i możemy dotknąć piłki w dół bliżej linii bramkowej.

Odpowiedź: Nie ma wymagane formacja, że zespół kopanie musi używać. (Chyba, że ​​liga ma zasady do przeciwnie, że należy zgłosić się kopnięcia lub musi być w pewnej formacji.) Ale jeśli nie korzystają z formacji rzut bójka, to centrum nie dostać specjalną ochronę, a osoba, która rzutach piłka nie jest w pełni chroniony, gdy nie jest to pewne, że akcja zostanie wykonana. Skontaktuj się z ligi po więcej informacji.

Pytanie: Jestem ciekaw, co nazwa każdego bieguna markera nazywa na gang łańcucha futbolu. Słyszałem określenia „stoczni znacznika w dół“ i dziesięć stoczni marker „i“ linii znacznika bójka „, ale nie jestem pewien, czy to są dobre, a które miałyby zastosowanie znacznik do każdego.

Odpowiedź: NFHS, NCAA i NFL: podręcznik, nazywa ich „linia zdobyć wskaźnik“ i „wskaźnik w dół.“ Ale, jak jestem pewien, że zdali sobie sprawę, że są nazwy „slang“, że stosowane przez spikerów, trenerów ect.Linia do uzyskania wskaźnika jest najczęściej nazywane „łańcuchy“, ponieważ jest to dwa bieguny połączone łańcuchem 10 jardów.Wskaźnik w dół jest najczęściej nazywane „okno w dół“ lub „pole“. Jest to tradycyjny termin, który rozpoczął się wiele lat temu, gdy wskaźnik w dół faktycznie cztery dwustronne pudełko na szczycie słupa, z numerami 1,2,3,4 malowane na każdej stronie. Niezależnie od tego, numer był z widokiem na pole było prawidłowe w dół. Jak można się domyślać, jest to bardzo mylące, ponieważ gdy jeden numer był z widokiem na pole, zupełnie inny numer był z widokiem na trenerów i kibiców. Obecnie istnieje wypustki na dwustronnym wskaźnikiem, że ślizgać w górę iw dół, aby zmienić numer, a sam numer jest wyświetlany na obu stronach.

Pytanie: Co oznaczają poszczególne litery na koszulkach urzędników myśli?

Odpowiedź: NCAA:
   R – Sędzia
   U – Umpire
   H – (Kierownik) Sędzia liniowy
   L – Line Judge
   Sędzia Pole – F
   S – sędzia boczny
   B – Powrót sędzia

Pytanie: Byłem oglądać Notre Dame i zostali zaproszeni na nielegalną oka. Tylko co to jest?

Odpowiedź: przystawki powinny być szybkie, ciągłe, do tyłu, ruch piłki z jego położenia na ziemi, w którym piłka natychmiast opuszcza ręce na zamku i dotyka odtwarzacz backfield lub grunt, zanim dotknie ofensywną zespołu dróżnik.Najczęściej nielegalne przystawki występuje, gdy smarkacz ruszy piłkę, a następnie zatrzymuje się, a następnie zaczyna się ponownie. Ta dwusprzęgłowa nie jest ciągły ruch.
Martwy piłka faul – 5 m od poprzedniego miejsca powtórzyć dół.

Pytanie: Czy to prawda, że gdy padnie na obrony mogą one zdecydować się na kick off i wrócić na obronę … kilka stron internetowych w ten sposób mówić, aby nie pozwolić przeciwną drużynę mieć okazję do rzutu na siebie i odzyskać z dość dobrej pozycji w terenie dla próby rzutów na koniec gry.

Odpowiedź: Tak, pod NFHS & NFL rządzi zespołem, który zdobył na ma możliwość KickOff zamiast otrzymałeś. Jednakże, zgodnie z NCAA zmiany reguł w 2003 roku, że nie jest już opcją, zespół punktacji musi kickoff.

Pytanie: W czasie meczu piłki nożnej rozgrywający szedł wzdłuż linii bójka wywołującego słyszalny, kierują rzucił piłkę działa wstecz.Spektakl został odwołany za „zamiarem oszukania“. Czy to kara? Nigdy nie słyszałem i widziałem to sztuczka zabawa prowadził wiele razy.

Odpowiedź: Tak, jest to faul. W ramach obecnej wykładni przez NCAA zasad Komitet do spraw, tych rodzajów działań, projektowanie do obrony, że przystawka nie jest nieuchronne lub, że istnieje jakiś inny rodzaj problemu (czyli Coach co grać, mamy złe kanapki, ja potrzebują buta kopiąc lub wszelkich zmian do nich) są uznane za niepotrzebne teatralność i dlatego są niesportowe zachowanie.

Zasady NFHS zgadzają.

Pytanie: Jeśli członek zespołu kickoff odzyskuje się rzut onsides ostatnich 10 metrów może odebrać piłkę i biegnie do endzone tak długo, jak on nigdy nie jest wykluczone w dół.

Odpowiedź: Kickers nie może awansować rzut; mogą tylko odzyskać.

Pytanie: NCAA Zasady. Pamiętam kilka lat temu, że magazyn Sędzia miał artykuł na temat bezpieczeństwa 1-pkt. Jak na ironię, około 6 tygodni później, byłem oglądać Texas A & M vs Texas Tech, i dodaje wystąpiły: Jeden zespół zdobył TD. Na próbie, akcja została zablokowana, a drużyna broniąca próbował przejść piłkę (prawny w NCAA). Jednak, jak obrońca dośrodkował z końcowej strefy, był hit i wreszcie zatrzymał się w polu punktowym.Ref nagrodzony bezpieczeństwa 1-punktowy, ponieważ to było maksymalną wartość try (bójka próbie kopnięcia.) Czy to prawda? (Nie może w NFL lub Fed, ponieważ nie można przejść nieudaną spróbować.)

Odpowiedź: Tak, to jest bezpieczeństwa 1 pkt. Możliwe jest, że aby było w grze HS. Na próbie, fumbles na 4yl piłka jest w spoczynku, gdy zawodnik drużyny B zmusza piłkę w EZ, gdzie Drużyna B przypada na niego, bezpieczeństwa 1 pkt A.

Pytanie: To blisko końca połowy, a drużyny łódkach z własnej linii bramkowej do wiatru. Drużyna B godziwe połowy w swój zespół 30. Są tylko 2 sekund do końca, więc drużyna B prosi o szansę próbować rzut wolny. Należy umieścić go między słupkami, to jest to 3 punkty, tak? A jeśli brakuje, jego zespół w piłkę w miejscu, z rzutu wolnego. Czy mam takie prawo?

Odpowiedź: Rzuty wolne następujące rzetelnego połowy są dopuszczone na mocy przepisów NFHS i NFL, ale nie NCAA. Po prawnym FAIR połów każdym opuszcza zespół odbiorczy może wybrać do prowadzenia regularnej gry bójka lub mogą uwolnić kopać piłkę z linii stoczni, gdzie dokonano połowów. Krótko mówiąc, rzut wolny po godziwej połowu jest kickoff szansę na 3 pkt. Wszystkie zasady są takie same jak na kickoff (czyli drużyny 10yds siebie itp). Jeśli akcja jest brakowało jej traktować jak każdy inny kickoff. Jeśli jej brakuje do goaline odbiorniki mogą go zwrócić. Jeśli pójdzie do EZ. To Touchback i piłka idzie do 20yl. Ponadto, kopanie tee może być stosowany w NFHS gry, ale nie w NFL. Są też inne różnice, ale to są podstawy.

Comments are closed.